Fagsnakk fra Cappelen Damm

Kvifor treng vi kunnskap om andrespråkslæring?

Læraren sin kunnskap om andrespråkslæring er avgjerande for kvaliteten på aktivitetane i klasserommet. Det er ikkje tilstrekkeleg å kunne norsk for å lære bort norsk til elevar med eit anna morsmål. For at læraren skal kunne forstå, støtte og vurdere språkutviklinga til elevane, treng han eller ho kunnskap om både språklege og didaktiske sider ved det å lære eit andrespråk.

Gruppe av mennesker som holder snakkebobler. Foto: GettyImages-PeopleImages

Personlege narrativer om det å lære norsk

Kva meiner innvandrarane sjølve om det å læra norsk som andrespråk i vaksen alder i eit nytt samfunn og i ein ny kultur? Og kvifor skal me eigentleg studera innvandrarane sine eigne beskrivingar og refleksjonar?

Transspråking – Hva i all verden er det?

Endelig foreligger «Translanguaging: Language, Bilingualism and Education» i norsk versjon. Det er en etterlengtet oversettelse! Forfatterne kritiserer tradisjonelle andre- og fremmedspråkteorier og tilbyr isteden et nytt perspektiv på flerspråklighet og flerspråklighetsdidaktikk som vi trenger for å forstå kompleksiteten og for å møte globaliseringa på en god måte.

Menneskerettigheter. Foto: GettyImages/Thinkstock

Menneskerettighetene 70 år!

Verdenserklæringen om menneskerettighetene fyller 70 år mandag 10. desember. Samme dag får Nadia Murad og Dennis Mukwege Nobels fredspris. Her finner du et fint undervisningsopplegg om temaet.

Hold deg oppdatert på Fagsnakk

Abonner på Norsk som andrespråk